dinsdag 9 maart 2010

introductie


"Jarenlang anderen imiterend, probeerde ik mijzelf te kennen.
Van binnenuit kon ik niet besluiten wat te doen.
Geheel verblind hoorde ik mijn naam roepen.
Toen stapte ik naar buiten".
Rumi

Lieve mensen,

Mijn naam is Avelien en ik heb in februari de School voor Levensvreugde opgericht bedoeld voor mensen die ernaar verlangen meer levensvreugde te ervaren. Zelf ben ik hier al geruime tijd mee bezig nadat ik twee depressies heb gehad en dat in ieder geval nooit meer wou. Ik ben op zoek gegaan naar mijn kracht en inmiddels ben ik alweer jaren een erg gelukkig mens en wil ik anderen hier graag in laten delen.

Ik schrijf teksten en boeken en geef training en coaching. Mijn stijl van schrijven is een persoonlijke dus het zal altijd gaan over iets dat mij op dat moment persoonlijk raakt.

Levensvreugde gaat voor mij over vitaal in het leven staan, leven met hart en ziel, over passie voelen en over authentiek en eigenaardig durven zijn.

Levensvreugde is nauw verbonden met je natuurlijke vitaliteit. Vitaliteit in de ware zin van het woord gaat over zin hebben in je leven, het leven kunnen nemen zoals het is, betekenis en richting geven aan je leven, lekker in je vel zitten, werken vanuit je hart en het aangaan en onderhouden van waardevolle relaties. Deze vitaliteit kan door vele oorzaken geblokkeerd raken wat kan leiden tot gevoelens van lusteloosheid, ontevredenheid of leven op de automatische piloot.

In mijn werkwijze ga ik uit van jouw natuurlijke vitaliteit en is erop gericht om datgene dat goed gaat in je leven te versterken en om met een milde blik te leren kijken naar wat je tegenhoudt om de dingen te doen die je graag wilt doen.

Dat zul je dus ook altijd in mijn teksten terug vinden. Ik vind het leuk en inspirerend om daar reacties op te ontvangen!

een zonnige groet , Avelien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten